free counter

Saturday, October 1, 2011

its test from Allah s.w.t

ok peeps, after Final exam done... then, petang tu... something yg mengejutkan and x pernah diduga or difikirkan oleh aku terjadi... ohhh, its about Qary...



my good friends, brothers, soulmate, lover, and boyfriend were accident... after dpt mesej dari family dia uh... memang aku cam confius nk percaya or x...tp, x kn la family dia saje nk main2 kan aku kott...kan??

memang terkejut and x senang duduk la weyh....sampai lah aku call fon dia, and ank saudara dia (fatin) jawab panggilan aku n ckp camni...

aku : hello,assalamualaikum..qary ada??
fatin : akaq x taw ke paksu accident??
aku : hah..ye ke?? teruk ke?? kt mana dia skarang??
fatin : teruk sgt..patah 6..kt Hospital TRG
aku : patah 6?? (biar betol?? dhlah Qary tu kurus)


then, keesokannya...aku pegi tgk Qary...memang kesian...rasa x percaya pon ada gk...tp, apa nk buat kan...hanya mampu berdoa je...
ni, be4 operate masukkan besi... tgn knn & kiri patah, kaki kiri pon patah.

ni, after operate n masukkan besi kt kaki kiri, tgn knn & kiri.

ada 1 wayar sambung kt leher untuk masukkan ubat...
x taw nk ckp ape..memang sedihh sgt...kitorang terlalu baik n rapat kan..tp, yg sedih nya...Qary x sempat pon nk final exam 9/10/2011 ni...its means, dia kena repeat balik sem3 ni nanti after extend...


p/s : get well soon Papa Qary... nanti blh lepak sama2 lg...

No comments: