free counter

Tuesday, August 16, 2011

dah cuti dah???

Hari ni, 16 ogos 2011 bersamaan dengan 16 ramadhan... Alhamdulillah... dah 16 hari kita semua puasa kan?? dah x lama lagi dah nk raya kn???

ok, hari ni juga hari last aku pegi kolej...sebab kitorang dah start cuti raya...yeyeyeyeyeye...sebenarnya, now cuti mid sem = 1 week..then sambung terus cuti raya...so,agak lama la aku bercuti kali ni...happy nya aku.

Walaupon aku happy sebab cuti kali ni awal... tapi,aku still x boleh balik lagi..sangat2 sedih ok... sebab aku kena siapkan assignment dulu yg sepatutnya kena hantar hari ni...tp,aku dpt perlepasan hantar hari sabtu ni..(sape suruh aku tangguh2 kan kerja,padan muka) serve your right!!! sebelum hari sabtu ni...nak atau x nak, suka atau x suka.. aku kena siapkan jugak... sedeyh gila weyh...

officially to KAKAQ!!!
Dahlah kakaq(siti noorafyza che zaidan) aku balik malam ni... hari tu, dia janji nak balik hari jumaat malam...tiba2, dia pergi tukar tiket n balik mlm ni... memang tersangat sedihh n terasa hati...hati aku still merajuk ngn kakaq....sampai hati kakaq tinggal adeq...

nampaknya,dah agak jauh menyimpang ni..hahaha..ok..now, back to our main topic... ishhh!!! cuti oh cuti... tp, kena siapkan assgment dulu...huh..menyampahnya kt assignment uh..hahahaha...tu lah..lain kali..jgn malas sgt...n jgn nk tangguhkan kerja sgt..

p/s : bersemangat!!! siapkan assignment dan CUTI!!!

No comments: